niedziela, 15 kwietnia 2012

Mathilde Bonetti-Love Factor

O książce: "Po prostu śpiewam. Bo kiedy śpiewam, to jakbym szła po tęczy. Estella ma tylko jedno marzenie: śpiewać. Ale jej ojciec zawsze się temu sprzeciwiał. Zmusił ją, żeby zamiast uczyć się w szkole muzycznej, skończyła liceum z rozszerzonym programem językowym. Teraz, mając osiemnaście lat i maturę, zaczyna rozumieć, że jeśli pragnie być szczęśliwa, musi sama poszukać swojej drogi. Zaczyna od castingu do słynnego telewizyjnego show pod tytułem “Muzyka marzeń”. A uczestnictwo w tym programie przyniesie jej nie tylko spełnienie marzeń, lecz także miłość... Powieść dla młodzieży Love Factor zainspirowana niezwykle popularnym TV show X Factor "


Książka opowiada historię Stelli której jedynym marzeniem jest śpiewanie jednak jej ojciec który chce by przejęła rodzinny biznes jest do tego pomysłu bardzo sceptycznie nastawiony, to jednak nie zniechęca bohaterki do wzięcia udziału w programie muzycznym który może wypromować ją na przyszłą gwiazdę a może na Stellę czeka coś więcej niż tylko kariera. Akcja toczy się bardzo niemrawo co jednak doskonale wpasowuje się w klimat powieści oraz pozwala przeżywać emocje Stelli wraz z nią...

Bohaterów mamy bardzo niewiele właściwie dobrze poznajemy tylko Stellę a reszta bohaterów jest epizodyczna ale zwykle ma ważną rolę dla rozwoju sytuacji. Główną bohaterkę polubiłem od razu i nie trudno było mi się z nią utożsamić co uważam za ogromny plus książki...

Język powieści jest typowo młodzieżowy co ułatwia jego odbiór oraz uprzyjemnia czytanie i pomaga wyobrazić sobie dziejące się sceny...

Podsumowując "Love Factor" jest świetną powieścią którą mogę polecić każdemu kto poszukuje ciekawej powieści, oraz każdemu komu znudziły się już wszechobecne wampiry i inne stwory :)

Moja Ocena: 10/10

Autor: Mathilde Bonetti
  Tytuł: Love Factor
  Seria: ------
  Tłumacz: Karolina Sobiepanek
  Liczba stron: 220
  Wydawnictwo: Akapit-Press
  Data wydania: 19.10.2011


Polecam:
Wydawnictwo Akapit-Press


,,Love Factor" Otrzymałem od Wydawnictwa Akapit-Press Dziękuję Bardzo:)

1 komentarz:

  1. A zastanawiałam się czy nie zakupić tej książki, ale zamiast niej wzięłam inną. Teraz zaczynam żałowć.

    OdpowiedzUsuń