poniedziałek, 16 lipca 2012

Sebastian Leitner- Naucz sie uczyć

O książce:
Pierwsze polskie wydanie doskonałego poradnika autorstwa Sebastian Leitnera — twórcy systematyki psychodydaktycznej, bazującej na nauce z kartoteki.

 Dzięki temu poradnikowi dowiesz się: jak się uczyć i trwale zapamiętywać przyswajaną wiedzę, w jaki sposób przygotowywać materiały do nauki, jak rozwijać swoją inteligencję.

 Poradnik prezentuje szereg praktycznych wskazówek i ćwiczeń, dzięki którym można szybko, a co najważniejsze — trwale i skutecznie — opanować materiał, którego zazwyczaj należy nauczyć się na pamięć, czyli m.in. definicje, wzory matematyczne, daty, obce słówka, a nawet treść 400-stronicowego podręcznika.

 Książka pozwala zerwać z myśleniem typu "jestem za głupi" lub "jestem za stary". Na naukę nigdy nie jest za późno, a im wcześniej nauczymy się, jak uczyć się skutecznie, tym szybciej osiągniemy sukces i przekonamy się, że każdy z nas może nauczyć się? choćby 10 języków!

Poradnik jest bardzo dobrze i czytelnie stworzony i sformułowany a zawarte w nim rady znajdują zastosowanie w rzeczywistości co sprawia że bardzo dobrze się z niego nauczyć pewnych technik które później ułatwiają zapamiętywanie wiedzy co dla mnie jest bardzo dużym plusem i sprawia że książka ta stała się jednym z moich przyjaciół :)

Moja Ocena: 9,5/10

Autor:Sebastian Leitner
    Tytuł: Naucz się Uczyć
    Seria:-------
    Tłumacz: Marcin Urban
    Liczba Stron: 308
     Wydawnictwo: Cztery Głowy
    Data wydania:09.10.2011

Polecam:
Wydawnictwo Cztery Głowy

"Naucz Się Uczyć" Otrzymałem od Wydawnictwa Cztery Głowy Dziękuję Bardzo:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz