niedziela, 24 czerwca 2012

Sylvia Browne-Karty Do Czytania Mojej Duszy

O kartach:Światowej sławy medium, bestsellerowa autorka New York Timesa, w Polsce znana z publikacji takich jak: „Świątynie po Drugiej Stronie” i „Sekretne stowarzyszenia” otwiera przed Tobą drzwi do Twojej duchowości. Talia 74 przepięknie wydanych kart pozwoli Ci odnaleźć sens istnienia – to jest zaś droga do odkrycia prawdziwego JA i zrozumienia istoty życia. Karty mogą służyć do medytacji lub do poszukiwania odpowiedzi na dręczące Cię pytania, dzięki Uniwersalnym Prawdom wypisanym na każdej z nich. Zawsze dostosują się do Twojej osobistej, aktualnej sytuacji oraz będą wsparciem i drogowskazem w duchowej podróży.

 Jeśli tylko zaczniesz używać tych kart, sprawią one, że będziesz najlepszą osobą żyjącą w zgodzie ze sobą i wciąż dążącą do perfekcji. Już dziś możesz zacząć doskonalić swoje wnętrze i poznać najskrytsze zakamarki swojej duszy.

 Talia zawiera 74 karty o wymiarach 100 x 140 mm oraz instrukcję

Muszę przyznać że byłem miło zaskoczony tą talią kart wreszcie w moje ręce wpadła talia traktująca o duszy która jest talią z prawdziwego zdarzenia a nie jakąś  lichą podróbką lub niedopracowanym produktem z jakimi spotykałem się do tej pory , w świetnym opakowaniu o pięknej grafice znajduje się 74 kart wraz z instrukcją i pudełkiem do ich przechowywania. Instrukcja jest dobrze napisana i doskonale opisuje  jak korzystać z kart, co do samych kart są wykonane wręcz perfekcyjnie z dbałością o każdy szczegół co sprawia że bardzo przyjemnie się ich używa a dołączone do zestawu pudełko chroni je przed zniszczeniem.
 Stanowczo Polecam ten jakże świetny produkt którym są Karty Do Czytania Mojej Duszy

  Moja Ocena: 9/10


 Autor: Sylvia Browne
Tytuł: Karty Do Czytania Mojej 
Duszy  Seria: -----
  Tłumacz:------
Liczba Kart: 74
   Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
 Data wydania: 13.08.2010.

Polecam:

,,Karty Do Czytania Mojej Duszy" Otrzymałem od Studia Astropsychologii Dziękuję Bardzo:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz